رازهای افزایش درآمد ادمین اینستاگرام2020-10-10

درآمد ادمین اینستاگرام چقدر است؟کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام + آموزش نوین هاب

در ضمن، ادمین‌های اینستاگرام می‌توانند در نقش ادمین فروش فعالیت کنند و محصولات خود یا محصولات دیگران را از طریق اینستاگرام به فروش برسانند. با بهره‌گیری از استراتژی‌های موثر در بازاریابی، ایجاد ارتباط با مشتریان و ایجاد اعتماد، ادمین‌ها می‌توانند به عنوان فروشنده‌های موفق در اینستاگرام فعالیت کنند و درآمد قابل توجهی کسب کنند. شبکه‌های اجتماعی در دهه گذشته نقش بسیار مهمی در جامعه ما ایفا کرده‌اند و به شدت به زندگی روزمره ما نفوذ کرده‌اند. از میان این شبکه‌ها، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین آن‌ها، مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است. به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی برجسته، اینستاگرام به شرکت‌ها، کسب‌وکارها و افراد امکانات بی‌نظیری را برای ارتقاء فعالیت‌ها و ایجاد درآمد فراهم کرده است.

۷-ترفند ها و تکنیک های افزایش تعامل را یاد می گیرد و با این کار به فروش بیشتر کمک می کند. ۶-تبلیغات و برگزاری کمپین های تبلیغاتی با هدف افزایش مخاطب هدف و شناخت پیج های مناسب را یاد می گیرد و با قوانین مخاطب شناسی و نوشتن پرسونای مخاطب آشنا می شود. با توجه به توافقی که بین کارفرما و ادمین صورت می‌گیرد، وظایف همه آن‌ها یکسان نیست. با ارتقای مداوم مهارت‌های خود، می‌توانید با شرکت‌های معتبرتری همکاری کرده و سطح درآمد خود را بالاتر ببرید. اینستاگرام برای اکانت‌های Creator این امکان را فراهم کرده است تا اشتراک‌های پولی برای محتواهای خاص خود ارائه دهند. یعنی صاحبان حساب‌های Creator می‌توانند محتواهای ریلز، لایو، کانال‌های برادکست و غیره را فقط به فالوورهایی که عضویت اکانت آنها را خریداری کرده‌اند نشان دهند.

اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. با استفاده از این دوره‌ها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف می‌شوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اگر هر روز در حال شات کردن صفحات مختلف باشید، ممکن است مخاطبان خسته شوند و حتی صفحه شما را ترک کنند.

نویسندگی آنقدر با شغل ادمینی در هم آمیخته است، که یک ادمین حرفه‌ای برای موفق شدن باید یک نویسنده چیره دست هم باشد. مثلا ادمین باید بتواند کپشن‌های جذاب بنویسد، با نوشتن متن در استوری توجه مخاطبان را جلب کند، یا حتی برای کمپین‌ها متن تبلیغاتی نگارش کند. اما همه این‌ها محقق نمی‌شوند مگر اینکه مهارت نویسندگی را در خود پرورش دهید. ادمین استوری و بلاگری فردی است که به صورت تخصصی مسئول بلاگری کردن در یک پیج و ساخت استوری های روزمره کسب و کار ها است. بلاگری در اینستاگرام توسط ادمین می تواند با چهره یا بدون چهره باشد.

ادمین ارتباط با مشتریان و مخاطبین

ابتدا به ذهنیت‌های لازم برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفه‌ای می‌پردازیم و سپس درباره‌ی مهارت‌های ادمین، روتین روزانه ادمین و سبک زندگی ادمین اینستاگرام نیز صحبت می‌کنیم. گاهی اوقات یک کسب و کار اینستاگرامی با صرف تلاش، زمان و انرژی زیاد برای تولید محتوا به جایگاه قابل قبولی می‌رسد اما ناگهان با یک اشتباه کوچک، همه چیز از دست می‌رود. بهترین ابزار برای تجزیه و تحلیل وضعیت پیج، خود سایت اینستاگرام و ابزارهای آنالیز (analysis tools) اینستاگرام است. هر کسی که می‌خواهد این حرفه را انتخاب کند و در این کار پیشرفت کند، باید استفاده از این ابزارها برای تجزیه و تحلیل دقیق را یاد بگیرد.

از طرفی صبور بودن و ناامید نشدن در طول مسیر بسیار مهم است؛ مخصوصا اگر به‌تازگی ادمین یک پیج شده‌اید و تجربه‌ای از قبل ندارید. طبیعتا کسب‌وکارها هم در جایی‌ بیشتر فعال هستند که کاربران در آن حضور دارند. بعد از وقوع کرونا بسیاری از کسب‌وکارهای فیزیکی به سمت آنلاین شدن حرکت کردند تا بتوانند از این فضای ایجاد شده به نفع خودشان استفاده کنند. همچنین، ایجاد ارتباطات و شبکه‌سازی در این صنعت می‌تواند به شما در پیدا کردن پروژه‌های جدید کمک کند. برای خود یک دیسیپلین خاص بسازید و آنطور که دوست دارید برندتان را شکل دهید.

اما متاسفانه امکان محدود کردن دسترسی‌ها برای حساب کاربریتان وجود ندارد.یعنی شما باید نام‌کاربری و گذرواژه خود را در اختیار ادمین‌ قرار دهید. پس در انتخاب خود دقت کرده و کسانی را انتخاب کنید که مورد اعتمادتان باشد. در نتیجه تصمیم گرفتیم در یک مقاله، از سیر تا پیاز شغل ادمینی اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم. به طور کلی، این جستجوها نشان‌دهندۀ تغییر فرهنگی و اقتصادی در جامعه است که به افراد فرصتی برای ابراز خلاقیت و کسب درآمد از طریق رسانه‌های اجتماعی می‌دهد. هیچ‌کس انکار نمی‌کند که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اعتیادآور بوده و ممکن است باعث مختل شدن انجام فعالیت‌های روزمره شود.

این افراد با انجام وظایف مختلف مانند تولید محتوا، پاسخ‌گویی به کاربران، افزایش تعاملات و ارتقا کیفیت صفحه می‌توانند نقش مهمی در رشد و توسعه یک برند ایفا کنند. بنابراین، در صورتی که کارفرما هستید و نیاز به ادمین دارید، کافی است به بخش درج آگهی در وب‌سایت دیدوگرام مراجعه و درخواست خود را ثبت کنید. در آگهی خود می‌توانید شرایط و حقوق ادمین مورد نظر خودتان را هم تعیین کنید.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

این موارد برخی از معروف‌ترین نرم‌افزارها در زمینه تولید محتوا هستند. نکته طلایی این است که برای کارفرما معمولا مهم نیست شما از چه نرم‌افزاری برای تولید محتوا استفاده می‌کنید. اما تسلط داشتن به نرم‌افزارهای متعدد مهارت شما را در تولید محتوا بالاتر می‌برد.

ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام مسئول ویرایش ویدیوها، صدا گذاری، ایجاد افکت، زیرنویس و لوگو است. برای تبدیل شدن به یک ادمین موفق لازم است ذهنیت‌های درست داشته باشید و همزمان مهارت‌های لازم را یاد بگیرید تا به خواسته‌ی نهایی خود برسید. همچنین سعی کنید تا جای ممکن پیج‌های زیادی را فالو نکنید، با فالو کردن پیج‌های متعدد و دنبال کردن محتواهای آن‌ها، وقتتان بیهوده تلف خواهد شد و انجام کارهای مهم‌تر نیز به تعویق می‌افتد. جای دیگری که مهارت مذاکره برای شما مفید خواهد بود، مذاکره کردن با مشتریان پیج است.

بنابراین، یک ادمین موفق نه‌تنها در تولید محتوا، بلکه در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی نیز مهارت دارد و می‌تواند به شکل موثری از این ابزار برای رشد و موفقیت پیج استفاده کند. در دنیای امروز استفاده از تجربه دیگران و تجربه نکردن چالش های متداول و روتین، راز پیشرفت در هر حوزه ای می باشد. شما اگر می خواهید که تبدیل به ادمین اینستاگرام شوید ابتدا باید در یک دوره آموزش ادمینی اینستاگرام شرکت کنید. دوره آموزش ادمین اینستاگرام به شما کمک می کند که تمامی الگوریتم های اینستاگرام، امنیت حساب کاربری اینستاگرام، بلاگری، تبلیغات و … را یادبگیرید و به یک ادمین تمام ایار تبدیل شوید. ادمین اینستاگرام فردی است که تولید محتوا، برنامه ریزی برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی، مدیریت و پاسخگویی به کاربران در پیج‌های اینستاگرام را بر عهده دارد. ابزارهای متعددی برای آنالیز داده‌های پیج اینستاگرام وجود دارد که اطلاعات دقیقی درباره عملکرد محتوای پیج ارائه می‌دهند.

ادمین‌هایی که توانایی‌های حرفه‌ای در تولید محتوا، طراحی گرافیک و افزایش تعامل با مخاطبان دارند، معمولا درآمد بالاتری دریافت می‌کنند. همچنین، ادمین‌هایی که توانایی مدیریت چند پیج به‌صورت همزمان را دارند، می‌توانند حقوق خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. برای مدیریت یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن، باید به چند مهارت کلیدی مسلط باشید. در کل باید بگوییم که همه ادمین ها میزان حقوق دریافتی یکسانی ندارند.

و برای یادگیری مهارت تولید پست اسلایدی و ویدیو هم می‌توانید یک دوره حرفه‌ای آموزش تولید محتوا ببینید. بنابراین هر کسب‌وکار، مهم نیست بزرگ باشد یا کوچک، به یک ادمین حرفه‌ای نیاز دارد. کسب‌وکارها شاید روزانه ۱۰ رزومه از افراد مختلف برای ادمینی دریافت کنند اما بسیاری از افراد به‌دلیل نداشتن سواد و تخصص کافی در این زمینه، رزومه آن‌ها رد می‌شود. یکی دیگر از مهارت‌هایی که می‌تواند به موفقیت یک ادمین اینستاگرام کمک کند، مهارت‌های ارتباطی است. کسانی که بتوانند به پیشنهادات و انتقادات مشتریان پاسخ صحیح بدهند، موفق‌تر خواهند بود.

ما در آکادمی رنان صفر تا صد ادمین شدن را از مبتذی تا حرفه ای آموزش می دهیم و می توانید از دوذه های رایگان آکادمی رنان، مقالات تخصصی ادمینی اینستاگرام و دوره های ادمین متخصص رنان استفاده کنید. ۳- Sendible چیست؟یک ابزار کاربردی برای مدیریت پیج و تعامل با مخاطبان. ۵-تبلیغ نویسی یا کپی رایتینگ را یاد می گیرد تا با نوشتن عنوان ها، کپشن ها و سناریو محتوا به رشد پیج کمک کند. ادمینی یکی از شغل های جدید حوزه کسب و کار و به ویژه اینستاگرام است.ادمین یکی از اصطلاحات رایج این روزهای دنیای کسب و کار است. درآمد برحسب ساعت کار است و اگر مدیریت یک پیج 8 ساعت در طی روز زمان نیاز داشته باشد، براساس حقوق اداره کار مشخص می‌شود.

جای دیگری که می‌توانید فرصت‌های شغلی ادمینی را پیدا کنید، سایت‌های استخدامی مثل جابینجا، جاب ویژن، ایران استخدام و ... کافی است عنوان شغلی «ادمین اینستاگرام» را وارد کنید و لیست درخواست‌های کارفرمایان را مشاهده کنید. یعنی نکاتی که برای استخدام ادمین اینستاگرام باید در نظر بگیرند را هم بررسی خواهیم کرد. ویدیو یکی از جذاب‌ترین نوع محتوا در پیج اینستاگرام است که بعد از تولید، توسط تدوینگر ویرایش و آماده انتشار می‌شود.

بهترین ایده های تولید محتوا برای پیج املاک

با این حال، در بسیاری از موارد تمامی وظایف مدیریت پیج به یک نفر محدود نمی‌شود، بلکه ممکن است چندین ادمین، هرکدام مسئول بخش خاصی از فعالیت‌های پیج باشند. این تقسیم وظایف به مدیریت بهتر و حرفه‌ ای‌تر صفحه اینستاگرام کمک می‌کند. قبل از آنکه محتوایی تولید شود، باید حتماً سناریوی آن تهیه گردد تا بر اساس آن بتوان تولید محتوا کرد. او با در نظر گرفتن اهداف محتوا و نیازهای مخاطب، سناریو را طراحی کرده و بر اساس آن مراحل تولید محتوا را هم هدایت می‌نماید. ادمین تدوینگر ویدیوهای اینستاگرام، مسئول ویرایش ویدیوها، صداگذاری ایجاد افکت، زیرنویس و لوگو خواهد بود.

برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام نیز باید روی کسب آموزش، مهارت‌های مختلف و… تمرکز کنید. البته نوع مخاطب هدف نیز عامل دیگری برای تعیین زمان انتشار محتواست. به عنوان مثال، فرض کنید که مخاطبان شما کارمند هستند، پس بهتر است زمانی که این افراد وقت آزاد برای اینستاگرام‌گردی دارند، مطالب را منتشر کنید. میزان اختیارات و مسئولیت‌ های یک ادمین، اصلی‌ ترین عامل تعیین حقوق ادمین اینستاگرام است. ادمین حرفه‌ای اینستاگرام از ابزارهایی مانند  Instagram Insights یا سایر ابزارها برای دسترسی به داده‌ های زنده استفاده می‌کند تا تصمیمات خود را در لحظه بهینه‌ سازی کند.

اما سوال اینجاست که چگونه ادمین اینستاگرام شویم؟ زیرا وظایف ادمین یا مدیر پیج اینستاگرام تنها به مدیریت پست‌ها و استوری‌ها محدود نمی‌شود و این شغل نیازمند مهارت‌ها و دانش تخصصی است. در این مقاله از کارینو قصد داریم بیشتر شما را با نقش ادمین اینستاگرام و مهارت‌های کلیدی برای موفقیت در این حرفه آشنا کنیم و به این سوال که چگونه ادمین پیج اینستا شویم پاسخ دهیم. مهارت تولید محتوا، مهم‌ترین مهارت یک ادمین است و حکم مرگ و زندگی را برای شما دارد. اگر درست انجامش دهید و باعث رشد پیج یک کسب‌وکار شوید، همکاری شما با کارفرما ادامه‌دار خواهد بود و احتمال افزایش حقوق شما نیز بالا می‌رود. به‌طور کلی، میزان حقوق و مزایای ادمین اینستاگرام، بستگی به مهارت‌ها و توانایی‌های او در مدیریت پیج، نیازهای کارفرما یا صاحب اصلی پیج، تعداد فالوورهای پیج و… دارد. در عصر مدرن تکنولوژی و پیشروی صنعت کسب و کار به سوی دنیای هوش مصنوعی، اینستاگرام یکی از بهترین بسترهای کسب درآمد در دنیای دیجیتال است.

  • ادمین اینستاگرام در واقع مدیر اصلی صفحات تجاری و شخصی با تعداد فالوور بالا است که وظیفه دارد پیج را به نحوی مدیریت کند که نه‌تنها از نظر محتوایی، بلکه از نظر فنی هم در سطح بالایی قرار گیرد.
  • {
  • بسیاری از کسب ‌و کارها و افراد به دنبال مدیریت حرفه‌ای پیج‌هایشان هستند و این فرصت مناسبی برای کسانی است که به دنبال شغلی منعطف و دورکاری هستند.
  • |}
  • گاهی وقت‌ها یک خلاقیت شما آنقدر بازدهی مثبت دارد که حتی رقبا سعی می‌کنند از شما تقلید کنند.
  • {
  • گاهی اوقات ادمین، صفحه یک استارتاپ یا کسب‌وکار کوچک را جلو می‌برد.
  • |}{
  • آموزش ادمین پاسخگویی می‌تواند به شما کمک کند تا تکنیک‌های مؤثری برای مدیریت بهتر ارتباطات با کاربران و بهبود پاسخگویی به پیام‌های دایرکت یاد بگیرید.
  • |}
  • قوانین در مورد محتوای حمایت‌شده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پست‌های اسپانسری اضافه کنید.

این مهارت ها به شما کمک می کنند با مشتریان ارتباطات موثرتری داشته باشید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید. ادمین های حرفه ای و همه فن حریف عموما درآمدی بالای 15 میلیون تومان دارند. این ادمین ها به اندازه ای توانایی دارند که می توانند مدیریت یک پیج بزرگ را بر عهده بگیرند. از آن گذشته اطلاعات زیادی در زمینه بازاریابی و فروش آنلاین دارند و می توانند در این زمینه نیز به کارفرما کمک کنند. در واقع این ادمین ها برای کسب چنین درآمدی از اینستاگرام باید از دانش بالایی در دیجیتال مارکتنیگ برخوردار باشند. ادمین هایی که توانایی زیادی در تولید محتوای جذاب دارند عموما حقوقی بین 6 تا 15 میلیون تومان دریافت می کنند.

با این دوره صفر تا صد تولید محتوا، پست، استوری، ادیت، تدوین، بنر گرافیکی و… را با موبایل یاد می‌گیرید. پس تهیه دوره و یادگیری مهارت‌های لازم، می‌توانید خودتان را در بخش متخصصان معرفی کنید تا کارفرماها بسته به نیاز خود، با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین می‌توانید به آگهی استخدامی کارفرماها پاسخ دهید و با آن‌ها وارد همکاری شوید.

اگر هم می‌خواهید ادمین حرفه‌ای اینستاگرام شوید، کافی است بسته تخصصی ادمین اینستاگرام را تهیه کنید. ما می‌خواهیم مطمئن شویم افرادی که به عنوان ادمین معرفی می‌شوند، مهارت کافی برای مدیریت و رشد یک پیج را دارند. به همین دلیل شرط معرفی شما، شرکت در این دوره، ادمین شدن و یادگیری مهارت‌های آن است. آموزش اول، «دوره صفر تا صد اینستاگرام» است که در آن همه چیز اینستاگرام را از ساخت پیج تا تبلیغات، تولید محتوا، اکسپلور و… را یاد می‌گیرید. البته این اصطلاح معمولاً برای پیج‌هایی به کار می‌رود که فالوورهای زیادی دارند و صاحب اصلی پیج، زمان کافی برای رسیدگی به امور صفحه اینستاگرامی خود را ندارد. گاهی مواقع هم افراد یا شرکت‌های بزرگ برای بهبود و توسعه کسب و کار یا رشد فروش خود در این رسانه اجتماعی، ادمین استخدام می‌کنند تا پیج‌شان در یک مسیر درست و منطقی قرار بگیرد.

برای موفقیت در این شغل، باید همیشه به‌روز باشید و با جدیدترین تغییرات و روندها آشنا شوید. مطالعه بلاگ‌ها، پیگیری اینفلوئنسرهای معتبر و شرکت در وبینارها و سمینارهای آنلاین می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. شناخت ابزارهایی مانند Instagram Insights به شما کمک می‌کند تا کمپین‌ های تبلیغاتی موفقی راه‌اندازی کنید و نتیجه آن را تحلیل کنید. با استفاده از این ابزارها و استراتژی‌های نوین، می‌توانید محتوای جذاب، خلاقانه و اثرگذار بسازید که به راحتی شما را از دیگران متمایز کند.

{

لامپ‌ هوشمند چیست و چگونه کار می‌کنند؟

|}

شما هرگز متوجه نمی‌شوید که پیج اینستاگرام چه مشکلات و نقاط ضعفی دارد، مگر اینکه مهارت تجزیه و تحلیل داشته باشید. در واقع یک ادمین که از تجزیه و تحلیل سر در می‌آورد همیشه پیج را تحلیل می‌کند تا نقاط قوت آن را پروش دهد و نقاط ضعف را نیز برطرف کند. مثلا فرض کنید پستی را چند روز پیش به اشتراک گذاشته‌اید، حال اگر به مهارت آنالیز مسلط باشید، باید بررسی کنید که این پست چه نتایجی داشته است. اما باز هم تاکید می‌کنیم که وظایف یک ادمین، با توجه به نیاز آن پیج می‌تواند متفاوت باشد ولی هرچه مهارت‌های بیشتری در این زمینه کسب کنید موفق‌تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

یکی دیگر از مهم‌ترین وظایف ادمین اینستاگرام، تدوین یک استراتژی عالی برای تبلیغات در پیج است. برخی از ادمین‌ها، استعداد خوبی در تعامل با اینفلوئنسرهای مختلف، سفارش تبلیغات به آن‌ها، افزایش فالوور و فروش بالا دارند. علاوه‌بر آن، یک ادمین باید بودجه مناسبی برای تبلیغات در نظر بگیرد؛ به‌طوری که با کمترین هزینه ممکن، بیشترین فالوور را جذب کند. در دنیای امروز که اینترنت و شبکه های اجتماعی نقش پررنگی در زندگی افراد ایفا می‌کنند، فرصت‌های شغلی بسیاری به وجود آمده است که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها «ادمینی اینستاگرام» است. استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری به دلیل انعطاف‌پذیری بالا و امکان کار از خانه، توجه بسیاری از کارجویان را به خود جلب کرده است. این شغل به‌ویژه برای کسانی که به شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند و می‌خواهند بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل کار، درآمد قابل‌توجهی کسب کنند، گزینه‌ای ایدئال است.

حالا که با اهمیت شات کردن آشنا شدید، وقتش است که یاد بگیرید چطور این کار را انجام دهید. سردبیری این بلاگ ایرانی با مهندس مصطفی ادهم نژاد بوده و مهندس احمدی نیز بخش سئو فاوینو را بر عهده دارد. همچنین سایت بوفچه برادر کوچک فاوینو بوده و منتظر حضور گرم شما در آن بلاگ نیز هستیم. اینستاگرام به صورت مداوم الگوریتم‌هایش را تغییر می‌دهد و این یعنی ممکن است الگوریتمی که دیروز جواب می‌داد، امروز دیگر جواب ندهد! پس به عنوان یک ادمین حرفه‌ای همیشه باید در جریان این تغییرات باشید. شما به عنوان کارفرما، می‌توانید چند ادمین را به طور همزمان استخدام کنید تا برایتان کار کنند.

برنامه‌ریزی فقط برای پست‌ها نیست؛ باید بدانید کی و چطور به کامنت‌ها و دایرکت‌ها جواب دهید، یا چه زمانی مسابقه و چالش‌های جذاب برگزار کنید. پس اگر می‌خواهید ادمین موفق با درآمدی بالا باشید، برنامه‌ریزی را جدی بگیرید. این مکالمه‌ را خواندید؟خود ما با نیم میلیون فالوئر در اینستاگرام، روزانه صدها پیام این شکلی از مخاطب‌هایمان می‌گیریم. طبیعی است که یک ادمین متخصص‌ و حرفه‌ای‌، درآمد بیشتری نسبت به همکاران خودش داشته باشد. با داشتن این مهارت، هزینه‌های تبلیغات در بهینه‌ترین حالت ممکن خواهد بود. استفاده از جلسات طوفان فکری یکی از روش‌های تقویت خلاقیت در تولید محتواست.

گاهی اوقات خلاقیت داشتن ممکن است ریسک زیادی برای کارفرما ایجاد کند. اگر شما به عنوان ادمین پیج، این مهارت را بلد باشید و به خوبی انجام دهید، کارفرما از خوشحالی به خودش می‌بالد! شما با این توانایی می‌توانید بودجه صرف شده برای تبلیغات را چند برابر کنید. کپی‌رایتینگ به توانایی نوشتن محتوای ترغیب کننده و متقاعدکننده گفته می‌شود. این مهارت در بسیاری از زمینه‌ها به کمک شما می‌آید و بازدهی محتوا و تبلیغات شما را به‌طرز محسوسی افزایش می‌دهد. الگوریتم‌های اینستاگرام تعیین می‌کنند که محتوای شما در اکسپلور برود یا خیر.

یک ادمین حرفه‌ای، محتوا را به گونه‌ای تولید می‌کند که بیشترین تعامل را با مخاطب ایجاد کند. فرصت استخدام ادمین اینستاگرام غیرحضوری نه‌تنها به شما امکان می‌دهد که درآمد مناسبی داشته باشید، بلکه آزادی عمل و انعطاف‌پذیری بالایی نیز به شما ارائه می‌دهد. پس اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از خانه هستید، این شغل را جدی بگیرید و با تلاش و پشتکار به موفقیت دست یابید.

او از روان‌ شناسی رفتار مشتری برای طراحی کمپین‌ هایی استفاده می‌کند که مشتریان را به اقدام (مثل خرید یا اشتراک‌ گذاری) ترغیب کند. مثلاً با ایجاد حس فوریت (Urgency) در تبلیغات، نرخ تبدیل را افزایش می‌دهد. ادمین حرفه‌ ای خوب می‌داند که هر کسب‌ و کار یا برند نیاز ها و اهداف منحصر به‌ فردی دارد. او می‌تواند به سرعت استراتژی‌ های خود را برای تطبیق با تغییرات بازار و مخاطبان اصلاح کند.

در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام مدام در حال به روز رسانی خواهند بود و به طور متوالی فیچرها و قابلیت‌های جدیدی در آنها رونمایی خواهند شد. یک ادمین Instagram حرفه‌ای باید به این فیچرها آگاه بوده و با پیگیری آپدیت‌های جدید از این قابلیت‌ها برای افزایش فروش بهره ببرد.

یک ادمین باید تبلیغات را به دقت تجزیه و تحلیل کند و مطمئن شود که همه چیز درست است. در نتیجه زمان درگیری شما با این مبحث بیشتر می شود و برایتان آزاردهنده خواهد شد. پیجی که توسط یک ادمین متخصص اداره شود، به سرعت رشد خواهد کرد و پس از مدتی مشاهده خواهید کرد که جایگاه خاصی در بین کاربران پیدا خواهید کرد و به یک برند محبوب تبدیل خواهید شد. اگر واقعا قصد دارید تا به یک ادمین حرفه ای تبدیل شوید پیشنهاد می کنیم 5 تکنیک جذاب زیر را بکار بگیرید تا بهره آن را در کمترین زمان بدست آورید.

سعی کنید در ساعاتی که مخاطبان شما بیشتر آنلاین هستند، ویدیو را منتشر کنید. به بخش Insights در اینستاگرام مراجعه کنید تا ببینید مخاطبان شما معمولا چه ساعاتی فعال‌تر هستند. حالا که ذهنیت‌های لازم را بدست آوردید، با کسب مهارت‌هایی که در ادامه گفته می‌شود می‌توانید شانس خودتان را برای کسب بیشترین درآمد افزایش دهید. اگر شما صدها مهارت در زمینه‌های مختلف داشته باشید اما نتوانید باعث افزایش فروش شوید، طولی نخواهد کشید که کارفرما قراردادش را با شما فسخ می‌کند. ذهنیت‌ها، رفتارهای انسان را می‌سازند و داشتن یک ذهنیت غلط ممکن است باعث عدم موفقیت ما در این زمینه بشود. شاید هر کسی بتواند مهارت‌های یک ادمین اینستاگرام را مدت کوتاهی یاد بگیرد اما در نهایت این ذهنیت‌های صحیح است که ما را به نتیجه دلخواهمان می‌رساند.

هیچ چیزی به اندازه یک نمونه کار با کیفیت نمی‌تواند نظر کارفرما را به خود جلب نماید. پس سعی کنید با بهره‌گیری از مهارت‌هایی که دارید، نمونه کار با کیفیت ایجاد کنید؛ به خصوص اگر ادمین تولید محتوا، فتوشاپ کار یا ادمین تدوینگر ویدیو هستید. در این مطلب آمده‌ایم تا به شما نحوه چگونگی ادمین شدن را آموزش دهیم تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

اگر می‌خواهید فالوورهای یک پیج در اینستاگرام را بالا ببرید، اولین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید، انتشار مداوم محتواست. ادمین باید در زمانی که مطالب بیشترین بازدید را دارند، آن‌ها را منتشر کند. در واقع این شغل نیاز به آزمایش و تجزیه و تحلیل آماری دارد، یعنی ادمین با انتشار محتوا در ساعات مختلف روز به این نتیجه برسد که مطالب در چه زمانی بیشترین بازدید را دارند. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در میزان حقوق این شغل، موقعیت جغرافیایی است.

آموزش نحوه کار با اینستاگرام قبل از ورود به فعالیت‌های حرفه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که با پیج‌های بزرگ و رقبای قدرتمند به خوبی رقابت کنید. پس از یادگیری مهارت‌های لازم، برای گرفتن پروژه می‌توانید در پونیشا یک پروفایل حرفه‌ای بسازید و با قراردادن نمونه‌کارها و رزومه‌ی خود، پروژه‌های بی‌نظیر بگیرید. در کنار بهره‌گیری از محتواهای رقبا سعی کنید از خلاقیت خودتان برای تولید محتوا و تبلیغات استفاده کنید. گاهی وقت‌ها یک خلاقیت شما آنقدر بازدهی مثبت دارد که حتی رقبا سعی می‌کنند از شما تقلید کنند. راه یادگیری این مهارت این است که سعی کنید در ابتدا با بودجه‌های پایین و به‌شکل‌های مختلف تبلیغ کنید تا اصول اولیه آن را یاد بگیرید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
لینک منبع